06 april 2022

Aanzet verbindt werelden

Afgelopen donderdag vierden we een feestje op het kantoor van Aanzet. We maakten kennis met de nieuwe leden van de raad van toezicht en vierden dat we onze projecten na een lange coronatijd weer 'fysiek' met ouders en kinderen in alle locaties kunnen uitvoeren.

Aanzet heeft een nieuw bestuursmodel. Sinds december is Barbara Berkelaar directeur-bestuurder. Het bestuur werd raad van toezicht en is uitgebreid met drie nieuwe leden. V.l.n.r. op de foto: Luthmarnick Maria, Mariëlle Overweg, Angela Vroegindewey en Aida Tunovic. Niet op de foto: Yvon van der Steenhoven, voorzitter RvT.

Kennismaken

Aanzet collega's vertelden tijdens een projectencarrousel vol enthousiasme hoe en vanuit welke projecten zij samenwerken aan gelijke kansen voor alle kinderen. Luthmarnick zag een twinkeling in de ogen van collega's terwijl zij vertelden over hun project. Het viel Aida op dat de projecten en collega's van Aanzet elkaar versterken. Angela vindt het belangrijk dat we kinderen en ouders zelfvertrouwen meegeven.

Aanzet verbindt werelden

en bundelt krachten voor sterke wijken waar het talent en niet de achtergrond van kinderen hun toekomst bepaalt.

Gelijke kansen vraagt een ongelijke aanpak. Samen met gemeenten, scholen en maatschappelijke partners werken we aan een wijkgerichte kansenaanpak die school, thuis en de wijk verbindt. Doe met ons mee!

Ieder kind verdient een kansrijke toekomst. Om dat te bereiken, helpen wij kinderen en ouders aan een goede start thuis en op school.