Ouders en kinderen van 0 tot 13 jaar

Aanzet Festival

Aan het eind van het schooljaar organiseren we het Aanzet Festival voor alle ouders en kinderen die hebben deelgenomen aan een activiteit van Aanzet, bijvoorbeeld in de ouderkamers, in de oudergroepen en taalles, in het Peuterlab of de Familieklas, bij Instapje / Opstapje, Lift je Leven, Samen Leren, de VoorleesExpress of de Boekfiets. We bedanken alle ouders en kinderen voor hun inzet en vieren de feestelijke afsluiting van het schooljaar.

Wat is er te doen?
Kinderen en ouders kunnen meedoen aan allerlei activiteiten in de circustent, het ontdekplein, het techlab, de schminksalon, de dansstudio, de kunstklas, de opvoedlounch en de speelhoek. Bij de Boekfiets kun je naar een mooi verhaal luisteren.

Wanneer en waar?
Het Aanzet Festival plaats op woensdagmiddag 8 juli 2020, van 13:30 tot 16:30 uur in Kade 40, Westhavenkade 40 in Vlaardingen. Je hoeft je niet vooraf aan te melden; je bent welkom! Bij de ingang krijg je een strippenkaart waarmee je kunt meedoen aan leuke activiteiten.

* In Kade 40 is plaats voor maximal 200 kinderen en hun ouder/verzorger. Vol = vol.

De kleine lettertjes
Stichting Aanzet is niet aansprakelijk voor schade of vermissing van eigendommen en/of verwonding of vermissing van kinderen. Kinderen van 2 tot 13 jaar zijn welkom onder begeleiding van een ouder/verzorger. Ouders houden toezicht en begeleiden hun kind bij de activiteiten. Tijdens het Aanzet Festival worden foto's gemaakt. Bij je aanwezigheid op het Aanzet Festival ga je akkoord met het gebruik van deze beelden op de website, social media en in publicaties van Stichting Aanzet.

Adviseur

Jennifer Timmer