Afscheid en welkom

15-07-2021
Afgelopen vrijdag hebben we het schooljaar 2020-21 afgesloten met een zonnig teamuitje op het strand van Hoek van Holland. We vierden ook het afscheid van onze collega Eva Thier, coördinator en MT lid.
Eva heeft in de afgelopen vier jaar met creativiteit, vakkennis en daadkracht o.a. onze ouderkamers in scholen en IKC’s gecoördineerd. Ook heeft zij succesvolle projecten zoals Samen Leren, Samen Digi-TAAL, de Boekfiets en het Peuterlab ontwikkeld en opgezet. We bedanken Eva voor haar inzet bij Aanzet en wensen haar veel succes in haar nieuwe baan bij de Haagse Hogeschool.

Welkom nieuwe collega’s

Met ingang van het nieuwe schooljaar heten we twee nieuwe collega’s welkom: Susan Kole en Dieuwertje Roukema gaan als projectmanager bij Aanzet aan de slag. Susan brengt haar kennis en ervaring mee uit het primair onderwijs waar zij werkte als leerkracht, locatieleider en directeur. Dieuwertje heeft in haar vorige functie als adviseur/projectmedewerker Sociaal Domein bij de gemeente Vlaardingen waardevolle kennis en ervaring en een stevig netwerk opgebouwd.

Samenwerken aan kansengelijkheid

Met ons team op volle sterkte werken we in het nieuwe schooljaar samen aan kansengelijkheid. We gaan de verbinding aan met gemeentes, onderwijs en opvangbesturen, leerkrachten en pedagogisch medewerkers, bibliotheken, wijkteams, sport-, cultuur- en welzijnsorganisaties én met ouders. Vanuit een gezamenlijk plan van aanpak bieden we opvoed- en onderwijsondersteuning: thuis, op school en in de wijk.