Vacature
Coördinator/lid MT

Aanzet wil de beste ontwikkel- en onderwijskansen en mogelijkheden voor kinderen creëeren, ongeacht hun culturele, sociaal-economische of religieuze achtergrond. Aanzet groeit! Zowel in aantal medewerkers, in aanbod van producten en diensten als in het gebied waar we werkzaam zijn. Vanwege deze uitbreiding zoeken we een coördinator/lid MT.

Als coördinator draag je bij aan de ontwikkeling en de uitvoering van onze activiteiten ter ondersteuning en begeleiding van ouders en kinderen en deskundigheidsbevordering van professionals in onderwijs en opvang. Je bent ons gezicht 'naar buiten' richting gemeenten, bibliotheken, onderwijs en kinderopvang en andere organisaties. Samen met twee collega-coördinatoren en de directeur vorm je het managementteam van Stichting Aanzet.

Je stuurt een team consulenten en adviseurs aan: samen ga je voortvarend aan de slag! Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de acquisitie en de uitvoering van onze projecten, workshops, cursussen en trainingen ten behoeve van taalstimulering, opvoedings- en onderwijsondersteuning en ouderbetrokkenheid. Met een breed aanbod is Aanzet actief in scholen en IKC's. Daarnaast hebben we een trainingsaanbod voor professionals in onderwijs en kinderopvang en diverse opvoedings- en onderwijsondersteuningsprogramma's voor ouders en kinderen.

Onze doelgroepen kennen een grote diversiteit aan achtergronden en culturen. Aanzet streeft naar balans en diversiteit bij de samenstelling van haar (management)team, met name qua culturele achtergrond, leeftijd en competenties. Arabisch kunnen spreken is een pré voor deze functie.

Reageren of meer informatie?

LET OP: De werving- en selectieprocedure voor deze functie verloopt via ETTES search. Bekijk de vacature en volledige profielschets voor deze functie op de website van ETTES search.

Maak je interesse kenbaar voor woensdag 11 september en/of neem voor meer informatie contact op met Annette Ettes via telefoonnummer 06 21993905 of per email info@ettessearch.nl

Reageer direct

Verstuur