Coronamaatregelen: stap voor stap

20-05-2020
CORONA NIEUWSUPDATE - Vanaf 1 juni worden de coronamaatregelen door de overheid verder versoepeld. Vanaf maandag 8 juni gaan de kinderen weer de hele week naar school en naar de opvang.

Stap voor stap

Het kabinet versoepelt de coronamaatregelen in de komende periode stapsgewijs. Lees de inhoud van de persconferentie van 19 mei in 'eenvoudige taal' en bekijk en beluister de persconferenties van de overheid in andere talen

Weer de hele week naar school en opvang!

Vanaf 8 juni gaan kinderen weer de hele week naar de basisschool. Ook de buitenschoolse opvang is op alle dagen geopend.

• Heb je vragen? Neem contact op met de leerkracht van school of de pedagogisch medewerker van de kinderopvang die jouw kind bezoekt.
  • Begrijp je de informatie van school of opvang niet goed? Neem contact op met jouw contactpersoon bij Stichting Aanzet. Wij kunnen helpen met vertalen van de informatie van school en de kinderopvang, of een extra toelichting geven.
  • Heb je andere vragen? Kijk dan op de website van het Nederland Jeugdinstituut
  • Ook op de website Opgroeien in Vlaardingen staat veel informatie.

Activiteiten Aanzet

Voorlopig gaan alleen de kinderen naar school en de opvang. Ouders blijven buiten. Onze activiteiten voor en met ouders gaan in de komende weken zoveel mogelijk 'online' door. We bekijken samen met scholen en IKC's hoe, waar en wanneer we onze bijeenkomsten en trainingen voor ouders kunnen organiseren.