De Vlaardingse Zomerschool gaat door!

27-05-2020
De Vlaardingse Zomerschool 2020 gaat door! In zowel het ochtend- als het middagprogramma zien we volop mogelijkheden om van deze jubileumeditie, van 17 t/m 26 augustus 2020 iets bijzonders te maken. We houden rekening met de richtlijnen van het RIMV en de maatregelen in de anderhalve meter samenleving.
Leerlingen die na de zomervakantie de overstap maken naar de eerste of tweede klas van het voortgezet onderwijs kunnen meedoen. Misschien ben je er tijdens deze periode van thuisonderwijs achter gekomen dat je nog wel wat aandacht kunt besteden aan schoolvakken als Nederlands, Engels, rekenen en wiskunde, voordat je klaar bent voor een nieuw schooljaar in het voortgezet onderwijs? Misschien heb je zin om in de laatste twee weken van de zomervakantie leuke en sportieve activiteiten te doen? Meld je dan aan voor de Vlaardingse Zomerschool!

Tien uit tien; haal het beste uit jezelf!

Het thema van deze tiende jubileumeditie is: Tien uit tien - Haal het beste uit jezelf! Meedoen is gratis! We vragen alleen je enthousiaste deelname aan het volledige ochtend- én middagprogramma.

Lees meer informatie, twijfel niet te lang en meld je snel aan. We hebben op dit moment nog plek voor dertien leerlingen, vol = vol.