Vacature
Docent Nederlands voor de Vlaardingse Zomerschool

Voor de Vlaardingse Zomerschool zoeken wij

een docent die het vak Nederlands wil geven.

Ben jij tussen 16 en 25 augustus 2021 beschikbaar? Ben je leerkracht op een basisschool, docent Nederlands of ben je bijna afgestudeerd PABO student? Meld je dan aan voor een unieke ervaring!

De Vlaardingse Zomerschool is dit jaar voor de elfde keer geopend in de laatste twee weken van de zomervakantie, van maandag 16 t/m woensdag 25 augustus 2021. Leerlingen die na de zomervakantie de overstap maken naar de eerste of tweede klas van het voortgezet onderwijs kunnen meedoen. ’s Ochtends frissen zij hun kennis op van taal, rekenen en Engels met hulp van de docenten van de Vlaardingse Zomerschool. ‘s Middags ontdekken ze tijdens leuke, stoere, sportieve en creatieve activiteiten hoe zij het beste uit zichzelf en uit samenwerken met anderen kunnen halen.

Ben je beschikbaar in de laatste twee weken van de zomervakantie*? Wil jij meehelpen om van de Vlaardingse Zomerschool een succes te maken? Neem contact met ons op! We geven graag meer informatie over deze leuke baan voor twee weken. Lees het jaarverslag van de Vlaardingse Zomerschool 2020 om een idee te krijgen.

*Naast jouw enthousiaste inzet tijdens de Vlaardingse Zomerschool, vragen we je om in de komende maanden een aantal keer deel te nemen aan een online teamoverleg.

Reageer direct

Verstuur