Vacature
Kansdenker

Onze doelstelling is het vergroten van onderwijskansen voor kinderen. Ben jij een

Kansdenker

en wil jij je inzetten voor gezinnen die een extra steuntje in de rug nodig hebben? Vind jij het een uitdaging om te werken met een superdiverse doelgroep? Wil jij onderdeel worden van een team dat in ontwikkeling is en zichzelf uitdaagt? Dan ben jij de aanwinst naar wie wij op zoek zijn!

Ben jij een laagdrempelige, flexibele en betrokken professional? Vind je het een uitdaging om te werken met een diverse doelgroep? Spreek je toevallig ook nog eens Arabisch? Ben je een kansdenker en wil jij je inzetten voor gezinnen die een extra steuntje in de rug nodig hebben? Dan ben jij de peuterconsulent die wij zoeken!

Ben je een verbinder, zie jij overal haakjes voor samenwerking tussen school, ouders en de wijk? Dan zou jij zomaar de ouderconsulent kunnen zijn die wij zo hard nodig hebben!

Peuterconsulent

Als peuterconsulent heb je een uitvoerende rol. Je helpt ouders van kinderen met een VVE-indicatie bij de aanmelding voor de peuteropvang. Je geeft voorlichting en adviseert over de mogelijkheden voor extra ondersteuning. Ook na de plaatsing bij de peuteropvang houd je contact met ouders. Je voert ook zelf projecten uit: gezinsconsultaties, huiskamerbijeenkomsten en gezinsgerichte stimuleringsprogramma’s zoals Instapje en Opstapje.

Functie-eisen:
  • Je hebt een MBO-diploma niveau 4 in Maatschappelijke Zorg, Pedagogisch Werk, Onderwijs of Sociaal Werk.
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring in zorg en welzijn of het onderwijs.

Ouderconsulent

Als ouderconsulent ben je de verbindende schakel tussen de opvang, de basisschool, thuis en de wijk. Je geeft  uitvoering aan projecten op school zoals de ouderkamer, het Peuterlab en Kleuterlab, Samen Leren en Samen Digi-TAAL.

Functie-eisen
  • Je hebt een HBO diploma; Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH), Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, of Social Work of Onderwijs (PABO).

Herken je jezelf in het profiel voor deze functies? Solliciteer dan direct! Je bent welkom bij Aanzet.

Reageer direct

Verstuur