Liftjeleven van start!

27-01-2021
In deze onzekere coronatijd is het fijn om grip te houden op je financien, je gezondheid en je leefstijl. Op donderdag 4 maart 2021 gaat ons actieprogramma LiftjeLeven weer van start in de wijk Vlaardingen Holy.

Als je beter met je geld wilt leren omgaan, als je gezonder wilt leven en als je beter in je vel wilt zitten kun je meedoen. De cursus is ook geschikt voor laaggeletterden. Voor deze groep is er speciaal lesmateriaal.

De eerste besparing is snel gemaakt: deelname aan LiftjeLeven is gratis!

Lift je Leven!

Het actieprogramma duurt twaalf weken. De bijeenkomsten duren ongeveer twee uur en hebben een vaste opbouw. Bij de start van de cursus vul je de Effectenbloem in. Dit is een persoonlijke doelen- en actielijst op het gebied van je financien en een gezonde en duurzame leefstijl. Het lesmateriaal Gelukkig met Genoeg en het LiftjeLeven cursusboek zorgen voor inspiratie en verdieping. De cursusleider begeleidt de deelnemers, die ook elkaar inspireren en motiveren. Zo ontstaan waardevolle contacten!

Omdat je snel resultaat ziet in het behalen van kleine en grote doelen, is het leuk om mee te doen aan LiftjeLeven!

Ben je geïnteresseerd?

Je eerste besparing is snel gemaakt: meedoen aan LiftjeLeven is gratis!

Waar en wanneer?

In de Pax Christikerk, Reigerlaan 51 in Vlaardingen wordt de cursus met anderhalve meter afstand ‘coronaproof’ georganiseerd. De twaalf bijeenkomsten vinden plaats op donderdagochtend van 09:15 tot 11:15 uur, vanaf 4 maart t/m 10 juni. Wanneer in maart nog beperkende coronamaatregelen van kracht zijn, organiseren we de cursus gedeeltelijk of geheel online.

Wil je meedoen?

Stuur een e-mail naar Kirsten Ebeli. Er is plek voor twaalf deelnemers, vol = vol.
Wil je graag wat meer informatie? Stuur Kirsten een e-mail of bel naar 06 12 75 89 20.