Volwassenen
Actieprogramma

LiftjeLeven

Goed met geld, groen en gezondheid!

In deze onzekere Coronatijd is het fijn om grip te houden op je geld en je gezondheid. Iedereen die wil leren om goed met geld om te gaan en een gezonde en groene leefstijl wil aanleren kan meedoen met ons actiepogramma LiftjeLeven! Onder begeleiding van de cursusleider werk je aan persoonlijke doelen. Het LiftjeLeven actieboek geeft inspiratie. Het programma is ook geschikt voor mensen die de Nederlandse taal nog niet goed beheersen.

De eerste besparing is snel gemaakt: deelname aan LiftjeLeven is gratis!

Lift je Leven!

Het actieprogramma duurt twaalf weken. Deelnemers gaan aan de slag met een persoonlijke doelen- en actielijst op het gebied van financien en een gezonde en duurzame leefstijl. Het lesmateriaal Gelukkig met Genoeg en het LiftjeLeven actieboek zorgen voor inspiratie en verdieping. De cursusleider begeleidt de deelnemers, die ook elkaar inspireren en motiveren. Zo ontstaan waardevolle contacten!

Aan het eind van het programma wordt zichtbaar welke doelen zijn behaald en waar nog 'werk aan de winkel' is. Omdat deelnemers snel resultaat zien in het behalen van kleine en grote doelen, is het leuk om mee te doen aan LiftjeLeven!

Waarom doe je mee?

• Je werkt aan drie pijlers voor een duurzame leefstijl: geld, groen en gezond;
  • Je werkt aan oplossingen in plaats van problemen;
  • Jouw wensen en behoeften staan centraal;
  • Het programma is concreet, praktisch en met zichtbaar resultaat;
  • Je werkt samen in een veilige, positieve omgeving;
  • Je neemt regie over jouw doelen en actiepunten;
  • De cursusleider versterkt jouw kracht en zelfvertrouwen;
  • Alle deelnemers en de cursusleider motiveren en inspireren elkaar en wisselen tips en adviezen uit.

We starten in maart en mei met een online programma. Later in het het jaar organiseren we ook fysieke bijeenkomsten. Samen bespreken we de wensen van deelnemers en onze mogelijkheden voor een actieprogramma op maat.

Bel voor informatie of meld je direct aan bij cursusleider Kirsten Ebeli via telefoonnummer 06 12758920. Of stuur een e-mail naar k.ebeli@stichtingaanzet.nl

Coördinator

Eva Thier