Online Gordon training 'Effectief communiceren in de kinderopvang'

20-12-2021
Pedagogisch medewerkers die in de kinderopvang in Vlaardingen werken, kunnen vanaf 26 januari GRATIS deelnemen aan een online Gordon© training 'Effectief communiceren in de kinderopvang' van Aanzet. Investeer in jouw ontwikkeling en vakkennis en meld je aan!

Heb je als pedagogisch medewerker vragen over het gedrag van kinderen? Of over jouw communicatie met ouders of collega’s? Tijdens de online Gordon© training 'Effectief communiceren in de kinderopvang' krijg je antwoorden op jouw vragen! Na het volgen van deze training voel je je zekerder in je communicatie en in je werk. Je gaat positiever om met gedrag van kinderen, collega’s en ouders.

De zes online trainingsbijeenkomsten vinden plaats op woensdagavond, vanaf 26 januari 2022. Zodra het mogelijk is binnen de coronamaatregelen organiseren we drie extra fysieke bijeenkomsten.

De gemeente Vlaardingen maakt mogelijk dat pedagogisch medewerkers die werkzaam zijn bij een kinderopvangorganisatie in Vlaardingen GRATIS kunnen deelnemen aan deze online training van Aanzet.

Na het volgen van de zes online trainingsbijeenkomsten ontvang je een certificaat van deelname. Na het volgen van de extra fysieke bijeenkomsten ontvang je het landelijk erkende Gordoncertificaat.

UPDATE 23-12-21 - Aanmelden is helaas niet meer mogelijk. De training is VOL geboekt.

RSIN: 803881526