ONLINE TRAINING voor pedagogisch medewerkers in Vlaardingen

08-04-2021
Voor pedagogisch medewerkers werkzaam in de kinderopvang in Vlaardingen heeft Aanzet een uniek aanbod. Je kunt gratis deelnemen aan een online training naar keuze. Investeer in jouw ontwikkeling en vakkennis en meld je aan!

Je kunt deelnemen aan de online training

en aan de online training

Wat leer je?

Heb je als pedagogisch medewerker vragen over het gedrag van kinderen? Of over jouw communicatie met ouders of collega’s? Tijdens de online Gordon training Effectief communiceren in de kinderopvang krijg je antwoorden! Na het volgen van deze training voel je je zekerder in je communicatie en in je werk. Je gaat positiever om met gedrag van kinderen, collega’s en ouders. Lees meer.

Om kinderen in de kinderopvang goede emotionele én educatieve ondersteuning te bieden maak je als pedagogisch medewerkers gebruik van je interactievaardigheden. Je taalgebruik is rijk, correct en interactief. Tijdens de online training Interactievaardigheden voor pedagogisch medewerkers leer je hoe je jouw taal- en interactievaardigheden kunt verbeteren en inzetten. Lees meer.

Wanneer?

De online trainingsbijeenkomsten vinden plaats in mei en juni in de avonduren.

Wat kost het?

De gemeente Vlaardingen maakt mogelijk dat pedagogisch medewerkers die werkzaam zijn bij een kinderopvangorganisatie in Vlaardingen GRATIS kunnen deelnemen aan deze online trainingen van Stichting Aanzet.

Investeer in jouw ontwikkeling en vakkennis en meld je aan voor een online training naar keuze! Na het volgen van de online trainingsbijeenkomsten ontvang je een certificaat van deelname*.

*Voor de Gordon training krijg je een landelijk erkend Gordon certificaat wanneer je deelneemt aan de online training en twee extra 'live' bijeenkomsten.

Meld je aan!

Meld je aan voor een online training naar keuze. Er zijn per training 12 plekken beschikbaar: vol=vol.