Website Opgroeien in Vlaardingen live!

09-07-2019
Op woensdagmiddag 10 juli lanceert wethouder Jacky Silos rond 15:00 uur tijdens het Aanzet Festival in Kade 40, de website opgroeieninvlaardingen.nl Dé nieuwe digitale informatieplek voor ouders met kinderen in Vlaardingen. Met leuke vlogs van ouders, informatie en advies van deskundigen, activiteiten en links naar organisaties die helpen met de opvoeding, ontwikkeling, opvang, onderwijs, gezondheid en zorg voor kind(eren) in Vlaardingen.
De website opgroeieninvlaardingen.nl is een initiatief van de gemeente Vlaardingen en organisaties die betrokken zijn bij het opgroeien van kinderen in Vlaardingen. Het gaat om: CJG Vlaardingen, UN1EK onderwijs en opvang, Wijzer in Opvang & Onderwijs, Bibliotheek Vlaardingen, KomKids Kinderopvang, SIKO en Stichting Aanzet. Zij geven via deze website actuele informatie over de opvoeding, ontwikkeling, kinderopvang, onderwijs, gezondheid en zorg voor kind(eren) in Vlaardingen. Lees de flyer voor ouders.

Wethouder Jacky Silos: “Met deze website hebben ouders online één duidelijke informatieplek, waarmee zij snel en makkelijk hun weg kunnen vinden in Vlaardingen naar activiteiten en voorzieningen rondom kinderen. Met name de vlogs van Vlaardingse ouders vind ik erg aansprekend en ik nodig iedereen uit om een kijkje te nemen. De betrokken organisaties werken samen, zorgen dat de informatie op de website actueel blijft en verwijzen ouders actief door. Een unieke samenwerking, die navolging verdient! De website richt zich nu nog vooral op ouders met kinderen van 0 tot en met 6 jaar, maar ons plan is om dit uit te breiden tot 21 jaar.”

Deel en win een kinderfiets!

Om ouders bekend te maken met de website hebben de initiatiefnemers een win-actie gestart. Ouders maken kans op het winnen van een kinderfiets als zij een leuke ‘Opgroeieninvlaardingen’ selfie maken. Deze kunnen zij delen vóór 1 september via Facebook of Instagram met #opgroeieninvlaardingen en tag @opgroeieninvlaardingen in het bericht. Op 2 september maakt Stichting Aanzet de twee winnaars bekend. Tip: Lees de voorwaarden van deze win-actie na! Met plaatsing van je foto ga je ermee akkoord.

Volg opgroeieninvlaardingen.nl ook op Facebook @opgroeieninvlaardingen of Instagram @opgroeieninvlaardingen