De website opgroeieninvlaardingen.nl is dé digitale informatieplek voor ouders met kinderen in Vlaardingen. Je vindt er

• Video's met advies en antwoorden van deskundigen op vragen van ouders over de opvoeding en ontwikkeling van jonge kinderen;
  • Vlogs van ouders;
  • Nieuws en actualiteiten;
  • De agenda met leuke activiteiten voor kinderen en ouders in Vlaardingen;
  • Links naar websites van organisaties die je kunnen helpen of ondersteunen bij het opvoeden en opgroeien van je kind(eren).
Alle video's zijn ondertiteld in verschillende talen.

De website is een initiatief van de gemeente Vlaardingen, Stichting Aanzet, de Bibliotheek De Plataan, Vlaardigen in Beweging / JOGG Vlaardingen, Minters, UN1EK onderwijs en opvang, Wijzer in Opvang en Onderwijs, SIKO en KomKids. Medewerkers van deze organisaties geven informatie over de opvoeding, ontwikkeling, kinderopvang, onderwijs, gezondheid en zorg voor jouw kind.

De website www.opgroeieninvlaardingen.nl is dé digitale informatieplek voor ouders met kinderen in Vlaardingen.

We werken samen met:

Dieuwertje Roukema

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Dieuwertje Roukema of bel ons.