Vacature
Secretaresse

Aanzet streeft naar gelijke kansen voor alle kinderen, zodat zij kunnen opgroeien tot zelfbewuste, zelfstandige personen die vanuit hun talenten actief bijdragen aan de maatschappij. Ieder kind verdient een kansrijke toekomst. Om dat te bereiken, helpen wij kinderen en ouders die een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken aan een goede start thuis en op school.

Per direct zoeken we een

Secretaresse (24 – 40 uur/week)

Wil jij meehelpen om de toekomstkansen van talentvolle kinderen te vergroten?
Ben jij secretarieel en administratief goed onderlegd en deins jij niet terug voor een flinke klus waarbij je in sommige gevallen zelf het wiel moet uitvinden? Dan is deze functie als secretaresse iets voor jou!

Als secretaresse voer je ondersteunende taken uit en ben jij eigenlijk de spin in het web van ons team. Je bent het centrale aanspreekpunt van jouw collega's en de klanten en je zorgt ervoor dat op facilitair en administratief gebied alles op rolletjes loopt. Tevens beantwoord jij de telefoon en beheer je de agenda's van het management.

Wat ga je doen?
  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails;
  • Organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten, notuleren, noteren en ondersteunen bij het uitvoeren van de actiepunten die hieruit voortkomen;
  • Helpen bij het opstellen van nieuwsbrieven en bijhouden van social media;
  • Ondersteunen bij het inrichten en bijhouden van de administratie;
  • Post- en bestelverwerking;
  • Ondersteunen bij projecten en activiteiten die georganiseerd worden op de locaties.
Wat breng je mee?
  • Je hebt een relevante opleiding op MBO-4 niveau;
  • Je hebt een pro actieve instelling en je beweegt je gemakkelijk tussen verschillende werelden en culturen;
  • Je bent bereikbaar van maandag t/m vrijdag en beschikbaar als back up.
Wat bieden wij jou?
Je krijgt binnen onze ambitieuze organisatie met enthousiaste collega’s een flexibele zelfstandige functie met de mogelijkheid om je uren flexibel in te delen. Groei en ontwikkeling staan centraal,  voor de ouders, kinderen en ook voor de medewerkers van Aanzet. Werkplezier staat bovenaan, we doen leuke dingen samen en vieren graag feestjes.

Je salaris is ingeschaald in schaal 6 van de cao PO en varieert tussen € 1.857 - € 2.738 (o.b.v. 40 uur), afhankelijk van jouw (werk)ervaring. Je werktijdfactor is bespreekbaar. Je krijgt een tijdelijk contract voor een jaar, met zicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Ben je enthousiast?
Zie jij jezelf al helemaal in deze functie werken? Stuur je motivatiebrief en cv naar werkenbij@stichtingaanzet.nl  Met geschikte sollicitanten kunnen de gesprekken al eerder plaatsvinden. Reageer dus snel als je geïnteresseerd bent.

Wil je meer informatie?
Bel Charissa Post,officemanager via 06 10 58 61 89 of stuur een e-mail naar c.post@stichtingaanzet.nl

Reageer direct

Verstuur