Skip navigation
Alle inburgeraars zijn welkom bij Steunpunt Inburgering Schiedam. Statushouders én gezinsmigranten kunnen hier terecht voor advies en informatie. We wijzen je de weg naar organisaties en ontmoetingsplekken in Schiedam. Zo voel je je snel thuis.

Ben je nieuw in Schiedam en kun je wel wat hulp gebruiken bij vragen over:
  • Taalles
  • Inburgering
  • Financiën
  • Wonen
  • Werken
  • Onderwijs
  • Zorg
Kom langs bij het Steunpunt Inburgering in De Kansenfabriek, Meesterstraat 40a in Schiedam op:

Maandag tussen 13.00 en 16.00 uur
Woensdag tussen 09.00 en 12.00 uur
Vrijdag tussen 13.00 en 16.00 uur

Je hoeft geen afspraak te maken. Je kunt ook bellen via 06- 43 49 07 76.

Informatie voor ouders

Ben je net naar Nederland verhuisd en heb je geen idee waar je voor wat terecht kan? Bij Steunpunt Inburgering krijg je informatie, advies en persoonlijk begeleiding. Vanuit het Steunpunt Inburgering word je begeleid en krijg je meer inzicht in hoe het in Nederland is geregeld. Je bent zonder afspraak welkom.
Have you just moved to the Netherlands and have no idea where to go for what? At the Civic Integration Center you will receive information, advice and personal guidance. You will be guided by the Support Center for Civic Integration and you will gain more insight into how things are arranged in the Netherlands. You are welcome without an appointment.
هل انتقلت للتو إلى هولندا وليس لديك فكرة إلى أين تتجه من أجل ماذا؟ ستتلقى في مركز التكامل المدني معلومات ونصائح وإرشادات شخصية. سيتم إرشادك من قبل مركز الدعم للتكامل المدني وستكتسب المزيد من المعرفة حول كيفية ترتيب الأمور في هولندا. اهلا وسهلا بدون موعد
Właśnie przeprowadziłeś się do Holandii i nie masz pojęcia, dokąd się udać? W Centrum Integracji Obywatelskiej otrzymasz informacje, porady i osobiste wskazówki. Zostaniesz poprowadzony przez Centrum Wsparcia Integracji Obywatelskiej i zyskasz lepszy wgląd w to, jak wszystko wygląda w Holandii. Zapraszamy bez umówionego spotkania.
Hollanda'ya yeni taşındınız ve ne için nereye gideceğinize dair hiçbir fikriniz yok mu? Sivil Uyum Merkezi'nde bilgi, tavsiye ve kişisel rehberlik alacaksınız. Sivil Uyum Destek Merkezi tarafından yönlendirileceksiniz ve Hollanda'da işlerin nasıl düzenlendiği hakkında daha fazla bilgi edineceksiniz. Randevu almadan bekleriz.
Safah Dabbagh

Wil je meer weten?

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Safah Dabbagh of bel ons.

Onze andere projecten