Tweede bijeenkomst Platform PiT!

02-12-2019
De tweede bijeenkomst van Platform PiT! vindt plaats op maandag 10 februari 2020. Het thema van deze bijeenkomst is coaching in de praktijk. Drs. Christine Brons geeft een interessante workshop over beeldend coachen.
In Platform PiT! werken we aan kwaliteitsverbetering van de kinderopvang door het verbinden, versterken, ondersteunen en inspireren van pedagogisch beleidsmedewerkers en pedagogisch coaches bij de invulling van hun rol.

Als lid van Platform PiT! neem je deel aan vier bijeenkomsten per jaar met aansluitend een netwerklunch. Tijdens de bijeenkomsten geven experts op verschillende terreinen een workshop of lezing. En er is volop ruimte voor kennisuitwisseling en intervisie met andere leden van Platform PiT! Kortom: een waardevol kennis- en netwerkplatform voor pedagogisch coaches en pedagogisch beleidsmedewerkers!

Lees meer informatie, meld je aan voor de bijeenkomst op 10 februari 2020 en word lid van Platform PiT!