We wensen je een fijne zomer!

13-07-2020
Wij bedanken onze samenwerkingspartners, onze collega's in onderwijs en opvang en onze vrijwilligers voor de prettige samenwerking in dit 'bijzondere' schooljaar. Niemand kon voorzien welke uitdaging ons dit jaar te wachten stond!

Samen konden we ouders bereiken, betrekken en ondersteunen. Samen vergroten we kansen voor kinderen!
Coronatijd; de verbinding met ouders
In de coronatijd werd het ‘contact op afstand’ razendsnel georganiseerd. Hoewel onze trainingen en bijeenkomsten voor ouders in de vaste locaties niet konden doorgaan, organiseerden we voor al onze projecten online contactmomenten of bijeenkomsten. Onze medewerkers onderhielden nauw contact met gezinnen, via Zoom, Whatsapp, Facetime, Teams en telefoon. Voor het Peuterlab en de Boekfiets maakten we een leuke en leerzame videoserie. Zo hielden we de verbinding met ouders en kinderen in stand.

We zijn ontzettend trots op onze samenwerkingspartners, op onze collega's in onderwijs en opvang, op onze vrijwilligers én op alle ouders die het thuisonderwijs en de begeleiding van hun kind(eren) in de coronatijd zo goed hebben opgepakt. Samen hebben we ouders weten te bereiken, te betrekken en te ondersteunen!

Tien uit tien, haal het beste uit jezelf!
Deze zomer vieren we de feestelijke tiende editie van de Vlaardingse Zomerschool, die van 17 t/m 26 augustus plaatsvindt. Het motto van deze jubileumeditie is ‘Tien uit tien, haal het beste uit jezelf!’

Met deze missie kijken we samen uit naar een frisse en gezonde start in het nieuw schooljaar.
Namens alle collega’s van Stichting Aanzet wensen je een mooie zomer!