Gratis webinar voor ouders over pesten

13-01-2022
Op maandag 24 januari 2022 om 20.00 uur organiseert Opgroeien in Vlaardingen in samenwerking met SIKO en UN1EK een gratis webinar voor ouders. Het thema van het webinar is “Je kind pest of wordt gepest. Wat kun je doen?”
Kinderopvang en scholen werken aan een veilige omgeving voor ieder kind. Kinderen leren hoe ze op een goede manier met elkaar kunnen omgaan. Toch kan het gebeuren dat je kind wordt gepest of zelf (mee)pest. Dan kun je je als ouder machteloos voelen. In het webinar vertellen Sandra Groeneboom van SIKO en Miriam Wesemann van UN1EK wat je als ouder thuis kunt doen om je kind te helpen.

Sandra en Miriam vertellen hoe je kunt herkennen dat je kind – met of zonder woorden – aangeeft dat het niet goed gaat. Je leert hoe je erover kunt praten met je kind. En ook wie je om advies of hulp kunt vragen, op school en bij andere organisaties in Vlaardingen. Tijdens het webinar krijg je antwoord op jouw opvoedvragen.

Meld je aan voor het webinar via de website van Opgroeien in Vlaardingen.

De website OpgroeieninVlaardingen.nl is dé digitale informatieplek voor ouders met kinderen in Vlaardingen. Opgroeien in Vlaardingen is een samenwerking van de gemeente Vlaardingen en organisaties die betrokken zijn bij de opvoeding en ontwikkeling, onderwijs, kinderopvang, gezondheid en zorg voor kinderen in Vlaardingen.

RSIN: 803881526