Webinar voor ouders 'Staan & Opvallen'

19-10-2020
Op maandagavond 16 november om 20.00 uur organiseert Opgroeien in Vlaardingen in samenwerking met Stichting Aanzet een webinar over het onderwerp 'Staan en Opvallen'. Alle ouders mogen meedoen. Het is gratis! Meld je aan via deze link!
Je wilt graag een gelukkig gezin waarin je kind goed opgroeit. Maar soms lijkt het alsof dat bij andere ouders veel makkelijker gaat dan bij jou! Ieder kind is uniek, daarom is er ook niet één goede manier van opvoeden. Dat maakt het niet eenvoudiger.

Ieder ouder maakt het wel eens mee: een kind dat een driftbui krijgt in de supermarkt. Een kind dat niet wil slapen. Een kind dat niet luistert. Waardoor jij net iets te vaak boos bent. Je wilt graag zonder problemen de dag doorkomen, en kunnen genieten van elkaar. Je vraagt je af: hoe kan het beter?

Opvoeden is hard werken. Soms gaat het met vallen en opstaan. Maar het is óók genieten. Daarom zeggen we ‘Staan en Opvallen’. Onze collega Hanneke van Gelder neemt je op 16 november tijdens het webinar mee in dit onderwerp.

Heb je een vraag of een onderwerp waar je meer over wilt weten? Vermeld deze bij je aanmelding. Ook tijdens het webinar kun je je vragen stellen.