Hoe goed is jouw ruimtelijk inzicht? Test het uit bij WISKIDS!

Wiskids is een ‘hands-on’ tentoonstelling. Het daagt kinderen van ±8-12 jaar uit om actief aan de slag te gaan. In de Vlaardingse Valkenhof kunnen zij zich uitleven op tientallen puzzels, bouwwerken en proefjes. Zo ervaren ze spelenderwijs veel elementen die om logica en inzicht vragen. Vraagstukken die terugkomen in de wetenschap, techniek, kunst en cultuur. Denk aan symmetrie, ruimtewerking, patronen en architectuur.

Aanmelden

Wiskids is leuk en leerzaam voor schoolklassen. Leerkrachten kunnen hun klas aanmelden, via de website kunnen zij zelf een dag en tijdstip reserveren. Maar opa’s, oma’s, vaders en moeders met hun kinderen zijn ook van harte welkom! Hiervoor hoeft niet te worden aangemeld.

Bezoek

Je vindt Wiskids in de Valkenhof: Frank van Borselenstraat 93 in Vlaardingen. Een bezoek duurt ongeveer één uur en toegang is gratis.

Stichting Aanzet vergroot mogelijkheden. Van kinderen, jongeren, ouders en professionals. Het is onze missie om alle kinderen optimaal hun talenten te laten benutten. Met het oog op een mooie toekomst. Daarom bieden we ondersteuning en uitdaging op het gebied van onderwijs en opvoeding aan scholen, organisaties, ouders en kinderen. Stichting Aanzet is een deskundige en betrokken partner, op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en producten binnen kinderopvang en onderwijs.

foto impressie