Skip navigation
Op woensdagmiddag 11 januari 2023 organiseren Aanzet en nieuwkomersschool de Globe een NT2 conferentie over het thema

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet

Karim Amghar geeft een lezing. Karim Amghar is een Nederlandse schrijver, programmamaker,  televisiepresentator, onderwijsprofessional, trainer en docent van Marokkaanse afkomst. Voor de NTR presenteerde hij o.a. de vierdelige serie: Karim Pakt Zijn Kans over kansenongelijkheid en diversiteit in het onderwijs. Na de lezing van Karim kun je deelnemen aan een workshop naar keuze.

De NT2 conferentie vindt plaats op woensdagmiddag 11 januari 2023 van 14:30 tot 17:00 uur.  De locatie wordt nader bepaald.

Professionals die zijn betrokken bij NT2 onderwijs in Vlaardingen, Schiedam en Maassluis: leerkrachten, intern begeleiders, onderwijsassistenten, leraarondersteuners en IKC- en schooldirecteuren, kunnen deelnemen aan de NT2 conferentie.

Wanneer

Save the Date! Reserveer woensdagmiddag 11 januari 2023 in je agenda. Na de herfstvakantie volgt de uitnodiging met het programma en de workshops. Dan kun je je aanmelden.
Hanneke van Gelder

Wil je meer weten?

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Hanneke van Gelder of bel ons.

Onze andere projecten